Nogle gange kommer tingene af sig selv

 

 

Det skete for mig da jeg for nylig blev kontaktet af VIDA design om jeg kunne tænke at samarbejde med dem.

Kære alle

Jeg er så spændt på at vise min første kollektion hos VIDA!

Denne kollektion repræsenterer noget af min bedste kunst gennem årene og er meget autentisk omkring hvem jeg er som kunstner.
Jeg er virkelig stolt over at kunne dele dette arbejde med. Jeg har længe haft en ide om at få min kunst eksponeret på tøjdesign og derved forene kunst og mode.
Da jeg så blev kontaktet af VIDA måtte det selvfølgelig igangsættes.

Jeg er så spændt på at samarbejde med VIDA med denne kollektion.
VIDA er en ny form for e-handel firma indenfor mode og skaber forbindelse med kunstnere over hele verden og producenterne og fremmer derved vores arbejde.
For hvert produkt der bliver solgt er det VIDA’s håb at give deres arbejdere læsefærdigheder.

Når man har hjertet med så blomstrer man. Det er min overbevisning og denne tegning symbol på. Den er også et af designene i kollektionen.

IMG_2145

Nedenfor er nogle af mine favoritter fra denne kollektion

SE MIN KOLLEKTION PÅ: http://shopvida.com/collections/voices/jeanette-wetterstein-larsen

Videresend endelig gerne til dine venner og bekendte:-)

Tak

Jeanette

 

 

 

 

Skriv et svar

