Nye malerier

nyt maleri 2016             nyt maleri. 2016 1 jpg

Så er jeg igang med malerierne igen og flere er på vej. Jeg holder meget af, at arbejde med former og farver og mine mønstre, så det kommer der mere af. Skal også snart til at udstille igen når jeg finder det rigtige sted. Jeg kan jo godt lide at lokationen/stedet er lidt anderledes og at det i sig selv også giver beskueren en oplevelse ud over kunsten. Hvis du har et forslag til et sådant sted så tøv ikke med at skrive til mig. Nu nærmer påsken sig så der bliver tid til afslapning og mon ikke jeg tager hul på et nyt lærred eller to:-).

Skriv et svar

